Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου
Learning Science through Practical Experimentation
Δημοφιλείς αναρτήσεις
Σχετικά με τον πυρηνικό αντιδραστήρα του ΑΠΘ
- Λήψη συνδέσμου
- Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο
- Άλλες εφαρμογές
Χ. Βάρβογλης: Ισημερίες
- Λήψη συνδέσμου
- Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο
- Άλλες εφαρμογές
Σ. Τραχανάς : Ζούμε σε μια γκαστρωμένη εποχή: μπορεί να γεννήσει ένα τέρας ή κάτι ελπιδοφόρο
- Λήψη συνδέσμου
- Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο
- Άλλες εφαρμογές
Σ. Τραχανάς :Πέντε Ιστορίες Και Ένα Δίδαγμα
- Λήψη συνδέσμου
- Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο
- Άλλες εφαρμογές
Το πρόβλημα των τριών σωμάτων
- Λήψη συνδέσμου
- Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο
- Άλλες εφαρμογές
Θέματα- Λύσεις του Διαγωνισμού Φυσικής Αριστοτέλης 2024
- Λήψη συνδέσμου
- Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο
- Άλλες εφαρμογές
Δωρεάν Online Μαθήματα του Πανεπιστημίου Harvard για το 2024
- Λήψη συνδέσμου
- Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο
- Άλλες εφαρμογές
Κατασκευή: Χαρταετός
- Λήψη συνδέσμου
- Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο
- Άλλες εφαρμογές
Σ.Τραχανάς: Ο κύκλος. Επιστήμη και δημοκρατία σε ανήσυχους καιρούς
- Λήψη συνδέσμου
- Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο
- Άλλες εφαρμογές
Τίνα, σίγουρα ενδιαφέρουσα η άποψη που διατυπώνει ο Καστοριάδης. Αυτό όμως δεν αφορά μόνο την εκπαίδευση. Ο έρωτας πάντα δημιουργεί "θετική" αύρα. Σίγουρα ο έρωτας (ή όχι) του δάσκαλου γι αυτό που κάνει κινεί τα νήματα της μάθησης. Στατιστικά, τουλάχιστον, αυξάνει τις πιθανότητες για ανταπόκριση στον έρωτα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜερκούρη θεωρώ ότι αν υπάρχει ο έρωτας από την πλευρά του δασκάλου αυξάνει πολύ τις πιθανότητες για ανταπόκριση! Προσωπικά έγινα φυσικός γιατί είχα την τύχη να γνωρίσω εκπαιδευτικούς ερωτευμένους με το αντικείμενό τους και τους ευγνωμονώ γιαυτο.
ΑπάντησηΔιαγραφή