3 χρόνια Πειράματα Φυσικής με Απλά Υλικά

Βιβλιοθήκη Βέροιας 2012
Σήμερα κλείνουν 3 χρόνια από την πρώτη ανάρτηση στο μπλογκ μου. Ομολογώ ότι ποτέ δεν φανταζόμουν την εξέλιξη που θα είχε αυτό το ιστολόγιο. Καθημερινά έχει κατά μέσο όρο 1000 επισκέπτες και πάνω από 2000 προβολές σελίδων ενώ τα τελευταία 2 χρόνια είναι σταθερά πρώτο στο Google  στην αναζήτηση Πειράματα και Πειράματα Φυσικής .
Για την ιστορία της σελίδας, ξεκίνησε ένα απόγευμα πριν από 3 χρόνια όταν η αδερφή μου Θεοδότα είχε έρθει επίσκεψη στο σπίτι μου. Μου είπε: Γιατί δεν κάνεις ένα μπλογκ; Ελα τώρα θα το στήσουμε μαζί! Και έτσι ξεκίνησε η σελίδα.
Για περίπου έναν χρόνο ανέβαζα απλά πειράματα από το σχολείο. Σιγά σιγά άρχισα να γράφω κείμενα και πήρε την τωρινή μορφή.
Ευχαριστώ πολύ για την ανταπόκριση στην προσπάθειά μου. Μου δίνει δύναμη και κέφι για να συνεχίσω . Με ενδιαφέρει κάθε σχόλιο ή παρατήρηση που θα βοηθούσε στην βελτίωση του ιστολογίου.


Σχόλια

  1. Πραγματικά υπέροχη δουλειά!Συνέχισε έτσι συναρπαστικά, πολλά πολλά χρόνια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χρόνια πολλά κυρία Τίνα!!! Να ζήσουν τα πειράματα και οι δασκάλες που μας τα δείχνουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μπράβο σου !!! Συνέχισε... Είναι πολύ σημαντικό να προσφέρεις στους εκπαιδευτικούς και στην εκπαίδευση γενικότερα.
    Γιάννης Καραντζής
    τ. Επίκουρος Καθηγητής ΠΤΔΕ Πατρών

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ευχαριστώ πολύ για την στήριξη κύριε Καθηγητά. Να είστε καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις