Iπτάμενη μοτοσικλέτα φιλοδοξεί να αλλάξει τον κόσμο των μέσων μεταφοράς

Από εμφάνιση και λειτουργία θυμίζει έντονα τα οχήματα που έβλεπε κανείς στις ταινίες του Star Wars (σκεφτείτε το όχημα του Luke Skywalker στην πρώτη ταινία, ή τις ιπτάμενες μοτοσικλέτες που έτρεχαν με ιλιγγιώδη ταχύτητα μέσα στο δάσος στην «Επιστροφή των Τζεντάι»).
Ωστόσο, σύμφωνα με την κατασκευάστρια εταιρεία, την καλιφορνέζικη Aerofex, δεν πρόκειται για επιστημονική φαντασία, αλλά για πραγματικότητα: το όχημα δεν έχει καθόλου τροχούς, μπορεί να ίπταται χάρη σε δύο στροφεία, βασίζεται σε σχέδια που είχαν πρωτοεμφανισθεί τη δεκαετία του 1950 αλλά είχαν εγκαταλειφθεί και δεν απαιτείται ιδιαίτερη εκπαίδευση για να μπορεί να το «πιλοτάρει» κανείς.


Ο λόγος που είχε εγκαταλειφθεί αρχικά το πρόγραμμα ήταν η ύπαρξη προβλημάτων σταθερότητας, ωστόσο η Aerofex τα έχει επιλύσει μέσω ενός πρωτοποριακού συστήματος το οποίο εκμεταλλεύεται την αίσθηση ισορροπίας και την κλίση του σώματος του οδηγού- όπως σε μία μοτοσικλέτα ή ένα ποδήλατο.

Οι φιλοδοξίες για την ιπτάμενη - hover- μοτοσικλέτα είναι μεγάλες, καθώς η συγκεκριμένη τεχνολογία θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί σε μία τεράστια γκάμα οχημάτων, από στρατιωτικά σκάφη και ασθενοφόρα μέχρι απλά, καθημερινά Ι.Χ, καθώς, όπως προαναφέρθηκε, δεν απαιτείται κάποια ιδιαίτερη εκπαίδευση ή κάποιου είδους πολύπλοκο λογισμικό ελέγχου.

Ωστόσο, προς το παρόν η εταιρεία δεν σκοπεύει να ασχοληθεί άμεσα με την κατασκευή επανδρωμένων μοντέλων, αλλά στρέφεται στη δημιουργία επανδρωμένων, αυτομάτων εκδόσεων, που θα μπορούν να αναλαμβάνουν γεωργικές εργασίες ή μεταφορές φορτίων για λογαριασμό σωστικών συνεργείων που επιχειρούν σε αφιλόξενα περιβάλλοντα ή στρατιωτικών μονάδων σε θέατρα πολεμικών επιχειρήσεων. Οι δοκιμές επανδρωμένων οχημάτων που έλαβαν χώρα έγιναν σε ύψη που έφταναν μέχρι και πέντε μέτρα και ταχύτητες ως και 50 χιλιομέτρων ανά ώρα, για λόγους ασφαλείας- αλλά οι φιλοδοξίες των κατασκευαστών για το μέλλον περιλαμβάνουν οχήματα τα οποία θα έχουν επιδόσεις αντίστοιχες με αυτές των σημερινών ελικοπτέρων, αλλά θα είναι πιο ασφαλή και μικρότερου μεγέθους, με αποτέλεσμα να μπορούν να εκτελέσουν πιο «δύσκολες» και ακριβείς πτήσεις, κοντά σε τοίχους ή κάτω από γέφυρες, για παράδειγμα. Οι επόμενες δοκιμές του οχήματος είναι προγραμματισμένες για τον Οκτώβριο.

Πηγή: Ναυτεμπορική  Διαδίκτυο
http://www.aerofex.com/

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις